Kliknite na konkrétnu prednášku pre bližšie informácie.

Program InternetRulezz 2011

08:15
Začiatok registrácie, skvelé raňajky
09:00 - Blok 1: Facebook dáta, štatistiky a budúcnosť
Kde sa dnes Facebook nachádza? Je už za zenitom, alebo ho najlepšie roky ešte len čakajú? A ako sa mu darí na Slovensku?
Facebook v číslach: dynamický vývoj a veľký potenciál pre firmy
Jiří Voves, Socialbakes.com
Ako sa vyvíjal Facebook? Ako na ňom fungujú iné firmy? A ako merať úspěšnosť firmy na Facebooku? Plus "best practices" využívania Facebooku v marketingu a komunikácii.
Analýza Facebooku na Slovensku
Josef Šlerka, Ataxo
Aké sú skutočné čísla používania Facebooku Slovákmi? Radšej zdieľame fotky, videá alebo obyčajné statusy? Kedy sme najaktívnejší a na čo klikáme najradšej?
Facebook je out!
Michal Pastier, Zaraguza
Čo na Facebooku ešte stále funguje a čo už používateľov omrzelo? Čo naopak nabralo druhý dych? A aká je perspektíva Facebooku do budúcnosti s nástupom Google+ a ďalších potenciálnych konkurentov?
10:30
Coffee break
10:50 - Blok 2: Facebook basics - alebo Facebook od A po Zet
"Musíme byť na Facebooku!" - také je časté zadanie marketingovým manažérom od ich nadriadených. Ale ako na to, keď nás to nikdo nikdy neučil? Všetko dôležité sa dozviete v tomto bloku.
10 vecí, ktoré ste chceli o Facebooku vždy vedieť, ale báli ste sa opýtať
Michal Dragan, Business Chilli Solutions
Všetko, čo potrebujete o Facebooku vedieť vám povie vaša trojročná dcéra. Ak dcéru nemáte dozviete sa to na tejto prezentácií.
Mýty a fakty o pravidlách na Facebooku
Martin Palšovič, Triad Advertising
Čo sa môže a čo nie? Kde sú hranice kreativity z pohľadu Facebooku? A dá sa na pravidlá Facebooku spoľahnúť, keď sa menia každú chvíľu? Užitočné tipy a triky aj s varovaním o následkoch pri ich porušení.
Facebook reklamy a sponsored stories - ideálne PPC?
Marko Kolar, Vaculik Advertising
Na čo slúžia Facebook reklamy a ako ich čo najefektívnejšie využívať? Dajú sa cieliť? Platí sa za videnia alebo za kliknutia? A ako môžu Sponsopred stories niekoľkonásobne zvýšiť mieru prekliku?
Neštandardné reklamné formáty na Facebooku?
Miloš Harminc, obchodné zastúpenie Facebooku na Slovensku
Facebook ponúka okrem štandardných reklamných formátov určených všetkým jeho zaregistrovaným členom aj iné inzertné možnosti. Ako sa k nim dostať a čo ponúkajú navyše?
Facebook insights, prepojenie webstránky s Facebookom
Katarína Kováčová, H1 Slovakia
Analytika a sociálne siete - ako to ide dokopy? Čo všetko sa dá na Facebooku merať a čo z jednotlivých čísiel vyplýva? A načo je dobré prepojenie webstránky s analytickým nástrojom Facebooku?
12:30
Obed
13:30 - Blok 3: Facebook a marketing. Aký vážny je tento vzťah?
Marketingový fenomén, či len zábavka pre malé deti? Dá sa Facebook skutočne využiť pre marketing a komunikáciu? A za akú cenu?
Kreatíva vs. efektivita. Načo je Facebook marketérom skutočne dobrý?
Martin Mazag, PRime time; Jaro Zacko, Triad Advertising; Pavol Kubán, SCR; Michal Meško, Martinus
Je Facebook iba výstrelkom alebo sa z neho stal samostatný mediatyp, ktorý dnes konkuruje televízii, rádiu či bannerom? V čom je jeho marketingová atraktivita a na čo je naopak úplne nepoužiteľný?
Jeden "influencer" je viac ako sto pasívnych používateľov
Petra Holeczyová, Digita.sk
Ako merať vplyv na sociálnych sieťach? Ako vytipovať influencerov a ako ich marketingovo využiť? A prečo je dôležité poznať svoju cieľovú skupinu a jej "vodcov"?
Budovanie vplyvu na Facebooku a jeho využitie v PR
Štefan Vadocz, Neopublic Porter Novelli
Čo značky najčastješie komunikujú? Ako dostať emóciu do statusu na Facebooku? A ako presviedčať fanúšikov v prípade potreby? Jednoducho - čo nás o komunikácii (na Facebooku) naučil už Aristoteles?
15:00
Coffee break
15:20 - Blok 4: Facebook inšpirácie
Pozrite si to najlepšie, čo vzniklo na Slovensku aj vo svete. Inšpirujte sa inovatívnymi riešeniami a využite ich vo svojej vlastnej komunikácii. Všetky nainšpiratívnejšie využitia Facebooku na jednom mieste!
Facebook key studies: Skutoční klienti - skutočné úspechy aj pády
Ivan Ježík, Voices; Branislav Širilla, hotel Máj; Peter Šebo, Zoznam.sk; Michal Meško, Martinus; Matúš Baltazarovič, BMW
5 klientov, ktorí vo svojej komunikácii využívajú Facebook a ťažia z toho. Od "bezbudgetovej" komunikácie neziskovky až po niekoľkotisícové marketingové kampane s využitím Facebooku. Nazrite do ich kuchyne!
Facebook aplikácie - zábava aj hardsell. Záleží na kreativite!
Radovan Grežo, MUW Digital
Facebook aplikácie sú pomerne novým fenoménom a mnohí kklienti netušia na čo a ako ich využiť vo svojom marketingu. Pozrite si prehľad tých najlepších a nájdite riešenie, ktoré potiahne hore aj váš biznis.
Shortlisty súťaže FbRulezz 2011
Peter Šebo, Pavol Magic, členovia poroty FbRulezz 2011
Galéria shortlistovaných prác z prvej súťaže marketingových a komunikačných riešení na Facebooku v SR - FbRulezz 2011. Starostlivo vybraté odbornou porotou a Facebook komunitou. Všetky "made in Slovakia"!
17:30 - Koniec konferencie