Spíkri

Matúš Baltazarovič,
BMW Group Slovakia

Matúš Baltazarovič pracuje v spoločnosti BMW Group Slovakia od roku 2007 a na súčasnej pozícií Manager Product and Price od roku 2010.

Michal Dragan,
Chilli Business Solutions

Marketér a CEO v Chilli Business Solutions. 

Špecialista na sociálne médiá Facebook, Twitter a YouTube. 

Bloger, ktorý si otvára ústa na veľké korporácie. 

Jediný školiteľ internetového marketingu, ktorý nemá dokončenú strednú školu.

V Žiline organizuje Chilly Ideas.

Michal Dragan na LinkedIn

Radovan Grežo, MUW;Digital

Cez deň je Radovan kreatívnym riaditeľom online agentúry MUW;Digital, kde vymýšľa inovatívne interaktívne a internetové finty pre značky, ktoré to dokážu oceniť. V noci (ak práve neťahá nočnú v práci) sa však mení na organizátora StartupCampu (čo sú pravidelné stretnutia internetových startupov) a človeka vyvíjajúceho fundraisingové Facebook aplikácie pre tretí sektor. Skôr, než sa dal na tento dvojitý život, stihol pracovať v klasických reklamných agentúrach v troch krajinách na jednom kontinente.

Radovan Grežo na LinkedIn

Miloš Harminc, obchodné zastúpenie Facebooku v SR

Vyštudoval špealizáciu ekonomika a riadenie stavebníctva na Stavebnej fakulte STU. Po absolvovaní začal pracovať ako obchodný manažér v stavebnej spoločnosti Tebau. Krátko nato začal pôsobiť v mediálnej oblasti ako obchodný manažér pre media representative pre kinoreklamu na Slovensku - Screenvision Slovakia.

V roku 2008 založil spoločnosť web2media, ktorá od základov vybudovala a prevádzkuje najväčšiu bannerovú reklamnú sieť na slovenskom internete. Sieť je zameraná na predaj bannerovej reklamy a zastupuje vyše 300 webových stránok. web2media je zároveň oficiálnym obchodným zastúpením Facebooku na Slovensku.

Miloš Harminc na LinkedIn

Petra Holeczyová, digita.sk

Petra Holeczyová po skončení štúdia na UCM v Trnave pôsobila ako odborná redaktorka pre marketing v mesačníku Stratégie. Je spoluautorkou prvého ročníka konferencie Internet je sexy a viacerých odborných príloh.

Zo Stratégií sa premiestnila na Leškovu 5, kde v roku 2009 založila digitálne oddelenie v mediálnej agentúre StarmediaCo., z ktorého sa neskôr po spojení s digitálcami z Wiktor Leo Burnett sformovala prvá integrovaná digitálna agentúra digita.sk poskytujúca fullservis v oblasti komunikácie na internete. Počas pôsobenia v StarmediaCo. ako jedna z prvých na Slovensku integrovala Facebook do komunikačných riešení klientov, čoho výsledkom bola prvá komerčná slovenská aplikácia na Facebooku, či prvé komerčné využitie Facebook fansite, za čo agentúra získala v roku 2009 shortlist na FLE Media Awards.

V súčasnosti vedie agentúru digita.sk, ktorá od svojho vzniku v roku 2010 získala z oblasti komunikačných riešení na Facebooku viacero ocenení, ako napríklad Strieborný klinec v rámci národnej súťaže kreativity Zlatý Klinec 2011, či zlaté ocenenie z festivalu Dúhová kulička.

Aktuálne pôsobí aj na Fakulte médií Pan Európskej Univerzity v Bratislave, kde už tretím rokom vyučuje predmet digitálny marketing.

Petra Holeczyová na LinkedIn

Ivan Ježík, Voices

Ivan je spoluzakladateľom Voices. Popri riadení organizácie lektoruje (brandraising, komunikácia, online PR, CSR), píše scenáre a produkuje krátke filmy, moderuje diskusné a kultúrne podujatia a je nezávislým konzultantom. Predtým učil matematiku na stredných školách vo Švédsku, Rakúsku a Anglicku, štyri roky pracoval ako výkonný manažér pre internú komunikáciu a elektronické médiá vo VÚB banke a tri roky bol programovým riaditeľom Nadácie Pontis.

Ivan Ježík na LinkedIn

Marko Kolar, Vaculik

Marko Kolar v súčasnosti pracuje ako projektový manažér digitálneho oddelenia Vaculik Advertising. V minulosti pracoval na rôznych online riešeniach v agentúre Zaraguza Digital a už počas štúdia bol zakladateľom dnes mediálnej agentúry Loco Motive, ktorú neskôr úspešne predal. Vo voľnom čase pomáha firmám vstupovať na online trhy balkánskych krajín a funguje ako online marketingový konzultant. Učí klientov rozumieť webovej použiteľnosti a dbá na užívateľskú skúsenosť (UX). Má rád efektivitu a jasné návratnosti investícií do online marketingu.

Marko Kolar na LinkedIn

Katarína Kováčová, H1 Slovakia

Po skončení štúdia na Ekonomickej univerzite začala v roku 2005 pracovať pre spoločnosť Google v Dubline a začiatkom roka 2008 si zalozila svoj Facebook profil.

Od roku 2009 pôsobí v spoločnosti Ataxo - divízii H1Slovakia, kde je zodpovedná za rozvoj aktivít spoločnosti na Slovensku a koordináciu nadnárodných klientských projektov (Monster, OTTO Europe, AXA, ORCO) a medzinarodných partnerstiev.

"Facebook zmenil nielen moj denny privatny a pracovny zivot, ale priniesol uplne novy pohlad na a moznosti v marketingu, zakaznickom servise a predaji. Sila online marketingu spočíva v merateľnosti dát, ich analýze a spätnej aplikácii poznatkov do rozhodovacieho procesu - to iste platí aj pre Facebook."

Katarína kováčová na LinkedIn

Pavol Kubán, SCR

Pavol Kubán - CEO SCR interactive, hlavný stratég, vizionár a majster motivácie. Jeho vášňou je inteligentný dizajn a funkčné technológie.

Kde iní končia on sa iba rozbieha. Jeho motto: "Keď chcete niečo dosiahnuť stojte si za tým a bojujte!“ charakterizuje jeho prístup vo všetkom čo robí.

Pavol Kubán na LinkedIn

Pavol Magic, I am Magic

Pavol Magic je šéfom komunikácie Etarget pre región CEE. Je aktívnym používateľom Facebooku už od roku 2007. Spočiatku si myslel, že je to len hlúpa zábavka. Toto obdobie ale netrvalo dlho a tak už čoskoro pomáhal s komunikáciou na tejto sociálnej sieti firmám ako Heineken, Henkel, či Slovenská sporiteľňa.

Pavol Magic na LinkedIn

Martin Mazag, PRime time

Martin Mazag vyštudoval žurnalistiku na FF UK v Bratislave. Od roku 1993 pracoval v rôznych printových médiách, od roku 1994 bol mediálnym poradcom ochranárskych organizácií SZOPK, Greenpeace a Energia 2000. Potom viac ako 15 rokov člen manažmentu a šéfredaktor Stratégií – jediného odborného periodika o reklame, marketingu a médiách na Slovensku. Člen mnohých medzinárodných porôt na prestížnych reklamných festivaloch doma aj v zahraničí, spoluorganizátor národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec. Viac ako 5 rokov sa venuje spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR), sleduje komunikačné, marketingové a digitálne trendy.

Michal Meško, Martinus.sk

Michal Meško vyštudoval marketing a manažment na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave. Začiatkom roka 2007 absolvoval polročnú stáž so zameraním na spotrebiteľské správanie a internetový obchod na Rijksuniversitat Groningen v Holandsku. Tam sa zároveň pridal na Facebook, ktorý začínali používať tamojší študenti. Keď Facebook začal umožňovať vytvárať stránky pre firmy, založil fan stránku Martinus.sk.

V roku 2000 bol spoluzakladateľom stránky Referaty.sk, najväčšieho portálu pre študentov. Ten v roku 2004 odkúpil Atlas.sk. Zároveň stál v roku 2000 aj pri vzniku internetového kníhkupectva Martinus.sk, ktorého je dnes spolumajiteľom a CEO. Martinus.sk je v súčasnosti najväčším internetovým obchodom na Slovensku, okrem toho prevádzkuje 4 kamenné kníhkupectvá. Opätovne získal certifikát za výnimočnú kvalitu Slovak Gold.

Michal Meško na LinkedIn

Martin Palšovič,
Triad Advertising

Martin Palšovič vyštudoval marketingovú komunikáciu v Trnave a neskôr študoval filmovú produkciu v Bratislave. Podieľal sa na mnohých slovenských filmových festivaloch. Popri organizácii Artfilmfestu sa staral aj o jeho Facebook page a ako organizátor festivalu Áčko mal na starosti médiá a PR. Od januára 2011 pracuje v agentúre TRIAD Advertising, kde sa okrem iného venuje digitálnym projektom a mobilnému marketingu. Prednáša ľuďom z marketingových oddelení firiem z celého Slovenska o tom, ako robiť správny a účinný online marketing. Podieľa sa na tvorbe online marketingových riešení pre firmy ako Pivovary Topvar, Markíza alebo Adidas.

Martin Palšovič na LinkedIn

Michal Pastier, Zaraguza

Michal Pastier je tohtoročným držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy. Vraj ide o prvého “digitálneho” FILIPA, kedže Michal pracuje ako kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry zameranej na online branding, ZARAGUZA digital. ZARAGUZA sa stala už dvakrát po sebe najoceňovanejšou digitálnou agentúrou na Slovensku podľa výsledkov národnej kreatívnej súťaže Zlatý Klinec 2010 a 2011.

V roku 2011 sa agentúra stihla zaradiť aj medzi svetovú špičku. Kampaň Alcowebizer sa šíri v 150 krajinách a virálna B2B súťaž www.podeltesaouspech.sk sa stala svetovo najlepšou reklamou roka spomedzi všetkých kampaní európskych a US značiek Deutsche Telekomu a odniesla si Grand Prix z Telekom Media Awards. Prvou slovenskou kampaňou, ktorú uverejnil Facebook ako inšpiráciu pre svetových marketérov na Facebook STUDIO, je práve www.mojakrvnaskupina.sk od Zaraguzy.

Michal Pastier na LinkedIn

Peter Šebo,
TheMarketers.biz & Zoznam.sk

Po skončení štúdia na Ekonomickej Univerzite v Bratislave začal Peter Šebo pracovať v odbornom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora, cez odborného redaktora pre internetovú reklamu a digitálny marketing až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines.

Je spoluautorom troch ročníkov unikátnych konferencií Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing 2010 úspešnej konferencie MobileRulezz 2011 a organizátorom prvej súťaže mobilných aplikácii na Slovensku AppsRulezz 2011.

Aktuálne pracuje pre Zoznam.sk na pozícii New Business Manager a je spoluorganizátorom konferencie InternetRulezz 2011 - All about Facebook a prvej súťaže marketingových a komunikačných riešení na Facebooku v SR FbRulezz 2011

Peter Šebo na LinkedIn

Branislav Širilla, Hotel Máj Spa & Wellness Piešťany

Branislav Širilla svoju doterajšiu celú kariéru venoval hotelierstvu. Jeho záujem o online marketing a sociálne siete zúžitkoval v plnej miere počas nástupu krízy v roku 2009. Okrem riadenia hotela sa aktívne venuje e-marketingu.

 Branislav Širilla na LinkedIn

Josef Šlerka, Ataxo

Josef Šlerka pracuje ako Chief Technology Strategist v spoločnosti Ataxo Interactive a je vedúcim Studií nových médií na FF Univerzity Karlovy. V Ataxo má na starosti celkovú technologickú stratégiu firmy ako aj vývoj nových aplikácií: Ataxo Social Insider a www.klaboseni.cz a podobne.

Josef Šlerka na LinkedIn

Štefan Vadocz,
Neopublic Porter Novelli

Vo svojom minulom živote, v deväťdesiatych rokoch pôsobil ako moderátor a producent rozhlasových a televíznych relácií. Preskákal si prácu vo Fun rádiu, Rádiu Twist, produkoval programy o internete pre rôzne televízie, vrátane tej najmenej sledovanej. Momentálne žije väčšinou vo svojom aute na diaľnici D1 medzi Prahou a Bratislavou, kde svojimi nekonečnými telefonátmi podporuje pozitívne hospodárske výsledky mobilných operátorov. Viac ako desať rokov sa snaží pozitívne ovplyvňovať vývoj trhu public relations na Slovensku a v Čechách, kde riadi agentúry Neopublic Porter Novelli. Snaží sa ľuďom vysvetliť, že PR nie je žiadna čierna mágia ani ťahanie medových motúzov popod nos novinárom, ale predaj dobrých rád a nápadov, ktoré dnes vo veľkej miere uskutočnuje online. Bavia ho otázky sociálnej psychológie a zmyslu života, keďže onedlho dovŕši vek 42 rokov. Na konferencii by chcel hovoriť o tom, ako princípy platné všeobecne už od čias Aristotela, platia aj online. Je absolventom FFUK, ale stále má pocit, že to nič neznamená, preto veľa času a peňazí investuje do kníh. Po prečitaní asi stovky z nich zistil, že fungujú ako web, pretože vzájomne na seba odkazujú...

Štefan Vadocz na LinkedIn

Jiří Voves, Socialbakers.com

Spoluzakladateľ Socialbakers, štatistického portálu, ktorý se zameriava nielen na monitoring dynamického vývoja Facebooku na svetě, ale tiež na analýzu a správu firemných aktivít na tejto sociálnej siete. Jiří má bohaté skúsenosti s predstavovaním marketingových príležitostí na Facebooku, vytváraním komplexných Facebook kampaní pre klientova tiež následne analýzy výsledkov a účinnosti kampaní.

Jiří Voves na LinkedIn

Jaro Zacko, Triad Advertising

Kreatívny riaditeľ reklamnej agentúry TRIAD Advertising je na Facebooku už viac ako 4 roky. Profesionálne sa Facebooku sa začal venovať viac, keď v roku 2008 zabudol na meniny svojej vtedajšej priateľky a spolu s kolegom vytvorili jednu prvých Facebook aplikácií na Slovensku. Odvtedy je spoluatorom viacerých úspešných Facebookových kampaní pre klientov ako Veľkopopovický Kozel, Genertel.sk alebo Adidas Slovensko. Facebook aplikácie od TRIAD Advertising získali mnoho ocenení v mesačnom hodnotení časopisu Stratégie a za aplikáciu "Generátor výhovoriek 3000" sme získali 3. miesto na medzinárodnom festivale Dúhová Kulička. Ocenenie, ktoré si najviac váži, je historicky prvé najvyššie ocenenie Grand Prix na Zlatom Klinci 2011.

Jaro Zacko na LinkedIn