Sociálne siete sú všade okolo nás. Len samotný Facebook dnes používa 70 % internetovej populácie Slovenska a neustále pribúdajú ďalšie siete. Zistite ktorú, kedy a kvôli komu zvoliť vo svojej marketingovej stratégii!
Josef Šlerka, Head of R&D, Socialbakers
Alexandra Piskunová, Hovorkyňa, Orange; Andrej Csino, Creative Director, Core4 / tell it online; Lucia Prvá, Online communication coordinator, Orange
Juraj Kadlec, Head of Digital & Social Media, Firma
Miroslav Schlesinger, Riaditeľ, OZ SPK
Ľubica Stanek, Senior expertka, OSF
Internet sa dá dokonale merať. Žiadne odhady či prieskumy iba presné dáta. Preto je internetový preformance marketing optimálnym riešením, ak je vašim cieľom hard-sell. Chcete vedieť ako?
Róbert Háger, Client Partner Senior, TNS Slovakia
Adam Pardel, Managing Director, Kremsa; Vladimír Cintula, SEO/SEM konzultant, Riešenia.com
Štefan Polgári, CEO & co-founder, Lead Media Slovensko
Peter Šebo, Founder & CDO, PS:Digital
Unikátny workshop spojený s diskusiou, určený pre neziskový sektor, ale aj ľudí z biznisu, ktorí s týmto fenoménom pracujú a chceli by ho zvládať o niečo lepšie.
Josef Šlerka, Head of R&D, Socialbakers; Ľubica Stanek, Senior expertka, OSF; Miroslav Schlesinger, Riaditeľ, OZ SPK
Ak niekto tvrdí, že bannery sú mŕtve iba netuší, na čo všetko sa dajú v dnešnej dobe využiť. A o exponenciálne rastúcej popularite online videa ani nemusíme polemizovať. Poznáte všetky možnosti?
Tomáš Gonsorčík, Strategy Director, VML New York
Rob Webster, Chief Product Manager, Crimtan
Marcel Vass, CEO, Etarget
Michal Teplica, Digita.sk
Kristína Kijacová, Chief online video kid, Playground13
Každý s každým a čokoľvek s čímkoľvek iným v prospech výsledku. Možno ani netušíte, ako netradične sa dajú využiť tradičné nástroje online marketingu. Stačí ich dať do rúk kreatívcom...
Vilém Rubeš, Chief Creative Officer, Elite Solutions Praha
Martin Kysela, New Media Sales Manager, TV JOJ
Michal Pastier, Digital Creative Director, Zaraguza Digital; Naďa Palušová , Segmentový manažér, Tatra banka
Peter Galko, Adbee
Martin Woska, Strategy Director, Triad Advertising