Peter Podolinsky,

Client Partner, Facebook

Peter začal svoju kariéru v spoločnosti Procter & Gamble v roku 1995. Postupom času pracoval pre najlepšie reklamné, branding a digital agentúry v Prahe a Londýne, vrátane BBDO, Y&R, Lambie-Nairn a TBWA. Mal tak možnosť pracovať s najtalentovanejšími ľuďmi pre významných klientov na strategickej úrovni, so zameraním na digital a social media.

Pomáhal spoločnosti Telefónica pri spúšťaní značky O2 na českom a slovenskom trhu a pripravil jedni z najúspešnejších brand stratégií a reklamné kapane pre klientov ako Pepsi, Heineken, Raiffeisenbank, Česká spořitelna a Stock.

Peter v roku 2012 založil Brandclinic, ktorá pomáha vytvárať digitálnu prítomnosť značky pre svojich klientov. V súčasnosti sa Peter pridal k Facebooku, kde pracuje ako Client Partner.

Pozri v programePozri v programe

Šimon Šicko,

CEO / Founder, PIXEL FEDERATION

Šimon Šicko vyštudoval architektúru na VŠVU, sám seba opisuje ako hráča a vie, aké úsilie sa skrýva za vytvorením počítačovej hry. Je spoluzakladateľ a CEO momentálne najúspešnejšej slovenskej firmy vyvíjajúcej hry PIXEL FEDERATION. Pri ich produktoch ako Trainstation, Emporea alebo Diggy’s Adventure denne trávia čas desaťtisíce ľudí.

PIXEL FEDERATION - From players to players.
Cez projekty pre klientov ako boli hry Second Life či Settlers si vybudovali meno a našli investora na ich prvé vlastné projekty. Do toho však prišla kríza a všetky projekty skončili neúspechom. Urobili posledný pokus na záchranu - hru na Facebook. Vyšlo to a s viac ako dvomi miliónmi hráčov mesačne sa dostali medzi 15 najziskovejších spoločností v EMEA na Facebooku.

Pozri v programe

Patrik „Rytmus“ Vrbovský,

KRÁĽ NA FACEBOOKU, Tvoj Tatko records

Že je RYTMUS spevák a raper s osobitým prejavom, milovaný i zatracovaný, vieme všetci veľmi dobre. Má státisíce svojich fanúšikov ale aj odporcov, vieme aj to. Málokto však vie, že RYTMUS nie je len „král“ slovenského rapu, ale aj „král“ na Facebook-u.
 
RYTMUS má dnes na svojej facebookovej stránke takmer 341-tisíc lajkov, čo je už možné nazvať aj istým marketingovým fenoménom. 
A málokto vie, ako mu pri budovaní jeho popularity, čo je vždy základom k úspechu, pomáhajú Facebook, YouTube a ostatné sociálne siete.
Hovorí o sebe, že "zožral marketing" a svoju Facebook komunitu spravuje sám a za neuveriteľnou viralitou jeho Youtube videí vidí najmä to, že ich (na rozdiel od väčšiny) robí dobre. To nás inšpirovalo pozvať ho ako rečníka na našu konferenciu a predstaviť tohto kontroverzného rapera aj v inom svetle, ako ho mnohí poznajú.

RYTMUS rozumie sile internetu a sile masy užívateľov, vie spúšťať vlny, ktoré virály potrebujú. Tento neprehliadnuteľný fakt bude určite jednou z atraktívnych tém, ktorú spolu s Patrikom Vrbovským budeme rozoberať na konferencii InternetRulezz 2013 – ALL ABOUT FACEBOOK

Pozri v programe

Josef Šlerka,

Managing director, Ataxo Interactive

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Všetky jeho záujmy sa pretínajú v jednom bode: symbolickej analýze. Spôsob, ako človek žije symbolmi a ako tento svet analyzovať, mapuje ako vo svojich semiotických textoch, tak vo vývoji analytických nástrojov.

V súčasnosti sa preto Josef venuje predovšetkým strojovej analýze prirodzeného jazyka a najrôznejším aspektom sociálnych médií. Okrem vedeckej práce, zakladal prekladateľský časopis Plav, podieľa sa na organizácii festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka a je podpredseda akademického senátu Univerzity Karlovy.

Pozri v programe

Patrik Barták,

Špecialista na sociálne siete, Pizza SEO

Patrik je absolventom Univerzity Cyrila a Metoda v Trnave v odbore psychológia a krátku chvíľu študoval aj marketingovú komunikáciu na FMK. Momentálne pracuje v Pizza SEO ako Social media specialist.

Znalosti správania užívateľov Patrik využíva nielen v sociálnych sieťach, kde tvorí a spravuje profily pre klientov, ale aj v spoznávaní oblasti použiteľnosti.

"Do práce sa snažím čo najviac chodiť na bicykli, používam Android, keď si nájdem čas a chuť, fotím na LOMO a mám rád výrobky od SONY"

Pozri v programe

Igor Brossmann,

CEO / Founder, IGOR BROSSMANN, s.r.o.

Spoluzakladateľ a dlhoročný líder Wiktor Leo Burnett. Spoluautor reklamných kampaní, ktoré získali desiatky ocenení na slovenských a svetových festivaloch kreativity a efektivity. Po odchode z WLB založil spolu s priateľom charitatívnu organizáciu DOBRÝ ANJEL. Je tiež zakladateľ Veľvyslanectva Slnka.

Dnes sa vo svojej reklamnej agentúre IGOR BROSSMANN, s.r.o., venuje inovatívnym konceptom v marketingu a reklame.

Pozri v programe

Andrej Csino,

Creative Director, Core4 / tell it online

Andrej Csino absolvoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v odbore Marketingová Komunikácia. V reklame pracuje viac ako 10 rokov. Začiatky absolvoval ako copywriter v agentúrach Mark/BBDO, Grade /TBWA, ešte počas vysokej školy sa stal spoluautorom jediného oceneného študentského projektu Doctors.

Neskôr pracoval 3 roky ako kreatívny riaditeľ agentúry Lazar/Klostermann, ktorú aj rebrandoval a takmer 4 roky ako Creative teamleader v agentúre MUW Saatchi&Saatchi. Od roku 2010 pôsobí ako kreatívny riaditeľ najväčšej slovenskej online agentúry Core4, ktorú tiež po svojom nástupe rebrandoval.

Andrej Csino pravidelne prednáša na Katedre marketingovej komunikácie FFUK, a na odborných konferenciách na témy marketingovej komunikácie, kde bol viackrát vyhlásený za najlepšieho prednášajúceho.

Na svojich odborných prednáškach sa špeciálne zameriava na búranie zaužívaných hraníc medzi online a offline komunikáciou. V priebehu rokov Andrej získal viaceré reklamné ocenenia na Zlatom klinci, New York festivale, Piaf festivale a Golden Hammer.

Pozri v programe

Martin Horváth,

Head of Marketing, Etarget

Martin Horváth pôsobil 6 rokov v pelicantravel.com, kde bol zodpovedný za vedenie marketingovej komunikácie značky. Neskôr prešiel na pozíciu CEO spoločnosti, kde pôsobil do roku 2011.

Po odchode z pelicantravel.com založil spoločnosť Thapir.com, ktorá sa venuje vývoju rovnomennej aplikácie umožňujúcej prevádzkam kamenných obchodov využívať geolokačný mobilný marketing. V roku 2012 pôsobil zároveň vo Varšave, kde viedol online komunikáciu spoločnosti FRU.PL na trhoch v Poľsku, Rumunsku, Ukrajine a Vietname.

Po návrate na Slovensko nastúpil do spoločnosti ETARGET kde sa venuje riadeniu marketingovej komunikácie.

Pozri v programe

Adam Reinberger,

Managing Director, Seeding.cz

Adam začínal ako online marketing manager v Universal Music. Neskôr sa rozhodol založiť prvú špecializovanú social media agentúru Booster Prague a spoluzaložil mediálnu agentúru Red Media.

Teraz spustil pod hlavičkou Contra Media službu Seeding.cz, ktorá je určená pre všetkých, ktorí chcú získať čo najviac zhliadnutí pre svoje online video alebo ho chcú efektívne dostať k svojej cieľovej skupine.

Svoj doterajší profesionálny život Adam strávil prácou predovšetkým v zábavnom priemysle a reklame. Teraz svoje skúsenosti zhodnocuje tvorbou a združovaním obsahových webov, produkciou videí, predajom médií, prednášaním na VŠE na Podnikohospodářské fakultě a na odbore Nových médií na Fakultě informatiky.

Pozri v programe

Peter Šebo,

Digital marketing specialist, TheMarketers.biz

Peter študoval na Ekonomickej univerzite v Bratislave, po škole pôsobil 4 roky v špecializovanom mesačníku Stratégie, kde prešiel od pozície web editora až po kreatívneho riaditeľa pre digitálne projekty vydavateľstva Sanoma Magazines Slovakia, neskôr Ecopress Magazines.

Je autor a spoluautor viacerých konferencií, ako napríklad Internet je sexy, prvej konferencie o mobilnom marketingu na Slovensku MMMMX – Mobilný marketing, MobileRulezz, InternetRulezz – All about Facebook. Takisto je spoluorganizátor národnej súťaže mobilných aplikácií v SR – AppsRulezz, či súťaže marketingových Facebook riešení - FbRulezz a ďaľších.

Peter pravidelne prezentuje na konferenciách, seminároch či školách a univerzitách. Spolupracuje s najväčšími slovenskými internetovými portálmi, reklamnými agentúrami, digitálnymi agentúrami, PR agentúrami a menšími či väčšími klientmi. Je členom správnej rady Internet Advertising Bureau Slovakia (IAB SR).

Pozri v programe

Miroslav Švec,

Neurovýskumník, DICIO Marketing

Miroslav Švec, hľadač a výskumník v oblasti neuromarketingu, zakladateľ blogu Neuromarketing.sk a riaditeľ agentúry DICIO Marketing.

Vznik NEUROscience a NEUROmarketingu boli hlavnými podnetmi pre vznik spoločnosti DICIO Marketing v marci roku 2009. Miro sa bude venovať práve využitiu mozgu a neuromarketingu na Facebooku, vysvetlí v čom Facebook a mozog sú podobné. Odznie niekoľko tipov a trikov, ako efektívnejšie komunikovať na Facebooku so spotrebiteľmi. Facebook je skvelý priestor pre NEUROmarketing.

Pozri v programe

Tomáš Vatrt,

Spoluzakladateľ, Adbee digital

Tomáš, rodený Vatrt, je spoluzakladateľom usilovnej digitálnej agentúry Adbee digital.

Prináša obsah pre váš marketing, myšlienku pre vaše kampane. Skladá písmená do slov a slová do viet tak, aby slúžili potrebám klienta. Rád spája dobrých ľudí a dobré nápady.

"Viem, že príbehy vzbudzujú pozornosť, zvedavosť, lepšie sa pamätajú a majú emocionálny charakter. Webstránka, krátky reklamný text, fotka a motion grafické video môžu mať príbeh tiež."

Svoju vášeň pre fotografiu a video preniesol do produkčného štúdia s názvom VAMA productions.

"Najviac ma baví riešiť projekt globálne od samého začiatku. V Adbee budujeme značky od loga, firemnej identity, cez komunikáciu až po zvyšovanie predaja. Prinášame efektívne riešenia založené na dlhodobej návratnosti, čo vytvára základ pre viacročnú úspešnú spoluprácu. V skratke - We create buzz that sells."

Pozri v programe

Martin Janek,

Art Director, SCR

Martin pracuje ako Art director v spoločnosti SCR, kde vedie grafické oddelenie. Pod jeho vedením tu vzniklo množstvo projektov s typickým rukopisom SCR. Predtým pôsobil vo firmách ako Pelikan.sk a Monogram ako new media designer.

Je to jeden z mála digital Art directorov na Slovensku, ktorý aj skutočne art direction robia. Pod jeho rukami vznikajú projekty pre silné značky ako Heineken, Zlatý Bažant, Kelt, O2, TA3, Expres, Pelikan, …

Martinove prednášky sú typické svojou energiou, iným pohľadom na vec a stavaním netradičných otázok publiku.

Pozri v programe

Viktor Borbély,

Social Media Jedi, Evolution Media

Evolution Media Viktora Borbélyho ponúka klientom kompletný servis od návrhu, nadizajnovania a realizácie stránky na Facebooku, až po analýzu štatistík a prípravu aplikácii.

Kvalita sa nemeria len počtom fanúšikov, budovanie komunity neznamená len bezcieľny lov like-ov. Oveľa dôležitejšie je efektívna prevádzka: moderovanie, dozor, poradenstvo, alebo celkové manažovanie a analýza štatistík.

Pozri v programe

Juraj Darida,

Account manager, Playground13

Juraj pracuje ako Account manager v Playground13. Ide o produkčnú spoločnosť skombinovanú s agentúrou, ktorá sa zameriava na výrobu online videí. Venujú sa kompletnému online video riešeniu s marketingovou podporou,  vytvoria jednoduchú a efektívnu online video stratégiu, ktorá zvýši prítomnosť klienta na internete a prevedie ju do offline sveta.

 
Projekty Playground13 sú navrhnuté tak, aby bavili a zapojili publikum.

Pozri v programe

Petra Divekyová,

Idea maker, dotcom.sk

Petra je nadšenec do webu a technológii, v súčasnosti pôsobí ako social media idea maker v dotcom.sk, zároveň je konateľkou spoločnosti MICROITEM. V roku 2012 bola Petra finalistkou v súťaži Podnikateľský nápad roka, so svojím projektom ZELENÝ HROCH. 

Constantly interested in everything interesting

Pozri v programe

Juraj Horný,

Social Media Manager, Triad Advertising

Juraj Horný je absolventom Fakulty masmediálnej komunikácie na Univerzite Cyrila a Metoda v Trnave. Juraj pracoval v Pizza SEO ako stážista a po skončení stáže pracoval v Pizza SEO ako Junior Online Consultant, bol aktívny v marketingu pre sociálne siete, optimalizácii pre vyhľadávače a budovaní spätných odkazov.

Juraj odišiel z Pizza SEO do firmy Triad Advertising v roku 2012, kde v súčasnosti pôsobí ako Social media manager | Teamleader.

Pozri v programe

Juraj Kadlec,

Digital Marketing Manager, Ascalon

Juraj Kadlec vyštudoval Ekonomickú univerzitu v Bratislave, kde sa v 2. ročníku štúdia pustil do svojho prvého projektu v ktorom prepojil svoje hobby s podnikaním a tak vznikol jeho tenisový klub Tennis Point. Vždy sa aktívne zaujímal aj o online marketing a sociálne siete, čo mu prinieslo ovocie v podobe práce pre mediálku Ascalon Media House. V tejto agentúre začal pôsobiť ešte ako študent na pozícii Digital Media Specialist. Momentálne sa venuje aj produktovému manažmentu, avšak gro jeho činností pozostáva najmä zo social media projektov pre ich najväčšieho klienta – Zoznam.sk. Rád sa učí od Petra Šeba a často počúva Garyho Vaynerchuka.

„Saying hello doesn´t have an ROI. It´s about building relationships.“ GV

www.jurajkadlec.com

Pozri v programe

Peter Kučerka,

‎Social Media Manager, Pixel Federation

Peter odštartoval svoju marketingovú kariéru ako stážista v Pizza SEO, odkiaľ pokračoval prácou vo firme RIESENIA.com. Neskôr prešiel do Martinus.sk na pozíciu Junior Marketing Manager a potom pôsobil v MUW Digital ako Social Media Specialist.

V súčasnosti je Peter Kučerka Social Media Manager v úspešnej slovenskej firme vyvíjajúcej hry, Pixel Federation.

 

Pozri v programe

Peter Řehánek,

Sales Director, paravan interactive

Peter pôsobí ako Sales Director v digitálnej marketingovej agentúre paravan interactive.

Začínal v roku 1999 v spoločnosti Atlas.sk ktorý v tom čase na Slovenskom trhu spúšťal portál pod rovnomerným názvom. Začiatkom roku 2001 odišiel do digitálnej agentúry ad pepper media. Tá sa v roku 2009 zmenila na paravan interactive.

Peter so svojou viac ako 12 ročnou praxou v digitálnom marketingu pomáha klientom s komunikáciou na stále meniacom sa internetom trhu.

Pozri v programe

Martin Derňar,

Director, Net Sales

Martin Derňar má bohaté skúsenosti v oblasti e-commerce, pôsobil ako Marketing Director v spoločnosti Internet Mall Slovakia, s.r.o., prevádzkovateľom jedného z najúspešnejších e-shopov v teritóriu Česka a Slovenska. Neskôr ako Director of Internet Business v spoločnosti, ktorá je na slovenskom trhu lídrom v predaji elektroniky, NAY a.s.

Martin momentálne pôsobí ako riaditeľ spoločnosti Net Sales, s.r.o., ktorá stojí za úspešným internetovým obchodom Shoppie.sk

Pozri v programe

Martin Palšovič,

CMO, Pixel Federation

Martin Palšovič pracoval v reklamnej agentúre TRIAD Advertising, kde sa venoval digitálnemu a mobilnému marketingu pre klientov ako Adidas, Hyundai alebo Pilsner Urquell. V roku 2012 vyhral národné kolo Cannes Young Lions a reprezentoval Slovensko na medzinárodnom reklamnom festivale v Cannes.

V súčasnosti pôsobí ako Chief Marketing Officer v spoločnosti Pixel Federation, ktorá patrí medzi popredných svetových vývojárov social a mobile hier. Priamo spolupracuje s firmami ako Apple, Facebook alebo Google. Píše svoj vlastný medzinárodný blog o mobilnom marketingu AppFreak.Net.

Pozri v programe

Peter Podolinsky,

Client Partner, Facebook

Peter začal svoju kariéru v spoločnosti Procter & Gamble v roku 1995. Postupom času pracoval pre najlepšie reklamné, branding a digital agentúry v Prahe a Londýne, vrátane BBDO, Y&R, Lambie-Nairn a TBWA. Mal tak možnosť pracovať s najtalentovanejšími ľuďmi pre významných klientov na strategickej úrovni, so zameraním na digital a social media.

Pomáhal spoločnosti Telefónica pri spúšťaní značky O2 na českom a slovenskom trhu a pripravil jedni z najúspešnejších brand stratégií a reklamné kapane pre klientov ako Pepsi, Heineken, Raiffeisenbank, Česká spořitelna a Stock.

Peter v roku 2012 založil Brandclinic, ktorá pomáha vytvárať digitálnu prítomnosť značky pre svojich klientov. V súčasnosti sa Peter pridal k Facebooku, kde pracuje ako Client Partner.



Josef Šlerka,

Managing director, Ataxo Interactive

Josef je vyštudovaný estetik, doktorand informačnej vedy, šéf softwarového vývoja v spoločnosti Ataxo Interactive a učiteľ nových médií na Univerzitě Karlově.

Všetky jeho záujmy sa pretínajú v jednom bode: symbolickej analýze. Spôsob, ako človek žije symbolmi a ako tento svet analyzovať, mapuje ako vo svojich semiotických textoch, tak vo vývoji analytických nástrojov.

V súčasnosti sa preto Josef venuje predovšetkým strojovej analýze prirodzeného jazyka a najrôznejším aspektom sociálnych médií. Okrem vedeckej práce, zakladal prekladateľský časopis Plav, podieľa sa na organizácii festivalu českého jazyka Šrámkova Sobotka a je podpredseda akademického senátu Univerzity Karlovy.

Pozri v programe